FORBES

יצירת אתר מגזין לחברת FORBES  ישראל הגדולה, האתר כולל מאמרים שוטפים שמתעדכנים כל הזמן ופיצ'רים חדשותיים, האתגר היה להכיל כמות תוכן ענקית שמתעדכנת בצורה מהירה מאוד בצורה הנוחה ביותר שניתן.. פירקנו את הנושאים לבר הניווט נעילות וכך יצרנו עולמות תוכנים מגוונים לפי תחומי עניין.

תהליכים

01

מחקר

הקמנו קבוצת מחקר שתפקידה היה רך ורק לקבל השראות ממגזינים מובילים בעולם, להבין מה עובד בהם ומה פחות ותרגמנו לטובת הצרכים שלנו.

02

UX

יצרנו עשרות layouts לכתבות אפשרויות ומגוונות שבה כותבי התוכן יוכלו לעבור ולהציג את הכתבה בצורה הרלוונטית ביותר.

03

UI

שמרנו על קו מאוד רשמי וברור עם השפה העולמית תוך שילוב של קונבנציות שהקהל הישראלי רגיל אליהן ובכך שמרנו על איזון ויזואלי.

האם יש לך חלום?

בואו נדבר

דילוג לתוכן