Studio 972

כל מה שאתם צריכים לדעת על עיצוב אתר תדמית

אתר תדמית הוא מוצר הכרחי היום בעולם הדיגיטל לכל בעל עסק וגם לאנשים פרטיים. מגוון האפשרויות לבניית אתרים היום באינטרנט הוא לא נגמר, אבל מה הוא סוג האתר הנכון עבורנו? עם התפתחות הדיגיטל בשנים האחרונות אנחנו למדים כי עיצוב האתר הוא משמעותי ביותר עבור הייחודיות שלנו והגדלת החשיפה לעסק ולתכנים שאנחנו רוצים להעביר לקהל הגולשים הרלוונטי לנו.

מה זה אתר תדמית?

אתרי תדמית מתאימים לבעלי עסקים, חברות , ארגונים או גם לאדם פרטי שמטרתו להציג כל דבר שיעלה בדעתו במדיה ובאינטרנט. המטרה העיקרית באתר תדמית שלכם הוא שהגולשים יוכלו לדעת מי איתם או מה השירותים שאתה מספקים בצורה הכי ברורה ומדויקת שיש. ברגע שהגולש מגיע אל האתר שלכם ושוהה בו זמן ממשוך כנראה שהוא מצא עניין באתר ואת השירות שחיפש, אתר תדמית חייב להיות נגיש ונוח לגולשים כך שיוכלו להנות מהגלישה באתר שלכם ומהתוכן. אתר התדמית הוא הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם וההשתקפות לעסק שלכם או למי שאתם.

איך נעצב אתר תדמית בצורה נכונה?

חשיבות הויזואליות של אתר התדמית שלכם היא משמעותית ביותר. תראו בכניסה של הגולש לאתר שלכם כפגישה ראשונה ביניכם, הרושם הראשוני הוא החשוב ביותר. ככל שהאתר שלכם יהיה נעים יותר לשהייה, יפה, מקצועי ונוח לגולש, עברתם בהצלחה את הפגישה הראשונה ובקרוב הגולש יהפוך גם ללקוח. עיצוב האתר משפיע על השניות הראשונות בהן הגולש נכנס ומחליט אם להישאר באתר או לעזוב.

תהליך העיצוב:

כאן מתחילה מערכת היחסים שלכם עם המעצב. לאורך כל התהליך חשוב שתהיו פתוחים לכל מגוון אפשרויות העיצוב עד שתחליטו יחד על עיצוב נכון עבורכם שיציג אתכם או את העסק שלכם בצורה הכי איכותית, מקצועית וייחודית. הצבעים באתר, מיקום התוכן, הסדר והנוחות הם החשובים ביותר. תהיו שלמים עם העיצוב של האתר והנגישות בו, הימנעו מעומס יתר באתר של אלמנטים שונים או טקסט. ככל שאתר התדמית שלכם יהיה נקי יותר כך הכל יהיה יותר ברור. גישה ישירה ונוחה ליצירת קשר איתכם ופנייה נכונה לקהל היעד הרלוונטי.

עיצוב סטאטי או דינאמי?

עיצוב אתר דינאמי שונה מאוד מסטאטי וכמו שזה נשמע, בעיצוב אתר סטאטי תקבלו אתר עם תוכן קבוע ועיצוב קבוע וכך הוא יראה בלי האפשרות לשנות תמונות, עיצוב, נראות וכו’. לעומת זאת, עיצוב דינאמי לאתר יאפשר לכם יד חופשית בכל אשר תרצו לשנות באתר שלכם אפילו אם זו רק תמונה אחת או מיקום של טקסט. באתר דינאמי השליטה שלכם היא מלאה. בנוסף, גוגל מאנדקס הרבה יותר אתרים דינאמיים במקומות גבוהים בזכות עדכון התוכן, המקצועיות וההתחדשות שבאותם אתרים.

אתר סטאטי הוא גם יעיל לחלוטין, תלוי בתוכן שאותו אתם רוצים לפרסם באתר והמטרות שלכם. אם יש לכם סוג מידע מסוים שלא משתנה ואין לכם את היכולת לעדכן בכל פעם את התכנים או התמונות באתר בצורה מקצועית, אתר בעיצוב סטאטי יהיה לכם הרבה יותר נוח ונגיש. תבדקו עם עצמכם מה השאיפות שלכם מהאתר והמטרות הסופיות וכך תוכלו להחליט על העיצוב הנכון.

כללים לעיצוב אתר נגיש:

  1. תדאגו שהאתר יהיה מסודר, נקי ונוח. תחשבו על הגולש שמגיע לעמוד הבית שלכם, האם התכנים נגישים לו? האם הוא יוכל ליצור איתכם קשר בכל רגע נתון בו הוא שוהה באתר?
  2. השתמשו בכותרות ברורות ושפה ברורה, וודאו שהגולש ידע בכל רגע באיזה עמוד הוא נמצא ומה המידע שמוצג לו באותו עמוד.
  3. סדר הדברים באתר, גודל הכותרת הראשית לעומת התוכן מתחת, מרווחים נכונים בין טקסטים שונים ותמונות.
  4. גלישה מהירה באתר וקלה לתפעול. למנוע עומס של אלמנטים שונים, תכנים לא רלוונטיים או פרסומות שיפריעו לגולש בחוויית הגלישה.

איך לבחור מעצב לאתר תדמית?

עיצוב אתר תדמית זו מלאכה מורכבת אך עדינה ומלאה ביצירתיות. עיצוב אתר תדמית הוא בניית השם שלכם או המותג מחדש, האתר ישקף את מי שאתם. לפני שאתם בוחרים במעצב שאיתו תלכו לאורך כל הדרך, יש כמה דברים חשובים שאתם חייבים לבדוק.

עבודות קודמות של אותו מעצב אתרים, עבודות של אתרי תדמית שכבר עשה בעבר. האם קו העיצוב שלו הוא זה שמתאים לכם? מה המומחיות שלו? לבדוק אם יש עליו המלצות על עבודות קודמות מלקוחות שונים. נהלו שיחה אישית עם המעצב, תשאלו את כל השאלות הרלוונטיות וגם הטכניות בנוגע לבניית אתר התדמית שלכם.

טיפים חשובים לקראת ההחלטה:

  1. תציבו לכם את המטרות והתוצאות שאליהם תרצו להגיע בסוף התהליך. איך הייתם רוצים שהאתר יראה בתוצאה הסופית ומה הייתם מצפים מהמעצב?
  2. תתרשמו מאתרים שונים בתחום שלכם, תראו מה הוא קו העיצוב של מתחרים ותנסו לייחד את עצמכם בצורה נכונה ויחד עם המעצב לבנות את האתר הכי מקצועי, מקורי ונגיש בתחום שלכם.
  3. תשתמשו בצבעים אחידים ותבנית מסוימת, תבנו תפריט נוח וידידותי לגולשים שלכם. הדגישו את הטקסט במקומות הנכונים, תדאגו שלגולשים יהיה טריגר חדש להמשיך בכל עמוד באתר.
  4. מיתוג עצמי. תבנו מסר ברור לגולשים שמגיעים לאתר התדמית שלכם, ברגע שתדעו בדיוק מה אתם רוצים להעביר לקהל שלכם דרך האתר, עשיתם כבר 50% מהדרך להפוך את הגולשים ללקוחות.

 

בתוצאה הסופית – עיצוב מושלם:

בניית אתר תדמית לעסק שלכם או לכל מטרה אחרת זו תחילתה של דרך חדשה ומאתגרת בעולם הדיגיטל ובמדיה. החלטתם על לקיחת צעד משמעותי על מנת להשיג את השאיפות הכי גדולות שלכם ולהגיע לקהל הרבה יותר רחב? בסטודיו 972 הליווי שלכם הוא מתחילת התהליך של עיצוב אתר התדמית שלכם ולאורך כך הדרך.

עדיין לא בטוחים איזה עיצוב תרצו לאתר החדש שלכם? צרו איתנו קשר לשיחת ייעוץ אישית ללא עלות עם סטודיו 972 לכל הפרטים.

Post a Comment

האם יש לך חלום?

בואו נדבר

דילוג לתוכן