Studio 972

סטודיו לאנימציה: איך לבחור סטודיו שיצור לכם סרטון מוכר לעסק?

אחד הכלים החדשניים והמדהימים ביותר עבור פרסום ושיווק, כבר המוני עסקים בחרו בכלי הזה ועכשיו הגיע תורכם להבין את המשמעות, של בחירה ביצירת סרטון אנימציה עבור קידום העסק. המטרה של סרטוני אנימציה, היא להביא את הסיפור שלכם ואת המסר שאתם רוצים להעביר, בדרך היצירתית והמדויקת ביותר. אבל לפני שמדברים על איך יעבוד הסרטון, חשוב לדעת לבחור בסטודיו מקצועי , שיצור עבורכם את הסרטון המתאים ביותר לקהל היעד. 

לפני הכל, מהי אנימציה?

כמעט רוב הסדרות והסרטים אליהם נחשפנו כבר מגיל קטן, היו באנימציה, היציאה מהקופסא והפריצת גבולות שניתן לעשות על ידי אנימציה, היא כמעט בלתי מוגבלת. וזו הסיבה שאנחנו כל כך אוהבים אותה, ניתן להחיות כל דמיון וסיפור בדיוני אל תוך סרטון אנימציה קצר, אשר יציג את הדברים בצורה היצירתית והמדויקת ביותר. כלי מנצח להעברת מסר עבור קהל היעד, בצורה חדשנית, מודרנית וקריאטיבית. 

אנימציה (הנפשה) עוסקת בהקניית אשליה של תנועות על גבי מסך, כאשר בעבר רוב ההיחשפות לאנימציה הייתה רק בסרטי קולנוע וסדרות. כיום, אנחנו ניתקל באנימציה כמעט בכל יום, לפחות אחת ליום, אם זה בעת הגלישה בנייד, במחשב או סתם בפרסומת כאשר אנו צופים בטלוויזיה. מחקרים מוכיחים כי לעין האנושית יש משיכה חזקה יותר לסרטוני אנימציה , בעיקר כאשר מומחים בתחום יוצרים את אותם סרטונים. 

יש לכם עסק? אתם צריכים סרטון אנימציה 

בעידן הנוכחי אנחנו חשופים לאלפי תכנים שונים מדי יום, מה שמקשה באופן משמעותי על בעלי העסקים בתהליך השיווק, כאשר הם רוצים להתבלט ושתזכרו דווקא אותם מבין כל האלפים. מכאן ניתן להבין כי ללכת על הדרכים הבנאליות והמוכרות, זה בטוח לא מה שייחד אתכם. וזה בדיוק מה שסרטוני אנימציה מקנים לכם, לעומת אפשרויות פרסום אחרות רחבי הרשת וגם בטלוויזיה. 

סרטוני אנימציה הם הפנים של העסק שלכם, הטריילר לסרט האמיתי. אנחנו רוצים שכל לקוח פוטנציאלי אשר יחשף לסרטון שלכם, יבין תוך כמה שניות מי אתם, מה המוצר או השירות שאתם מציעים ואיך רק אם יכולים להביא לו את הפתרון הטוב ביותר למה שהוא מחפש. אין דרך טובה יותר כמו להכניס את כל המידע, בתוך סרטון אנימציה קצר, איכותי וקולע לעסק. 

עושים סרט מכל סיפור 

אם אתם חושבים שאתם לא צריכים סרטון אנימציה לעסק, שהסיפור שלכם מורכב מדי בשביל סרטון קצר או שקהל היעד שלכם לא יתחבר לקונספט הזה, אנחנו שמחים לבשר לכם שאתם טועים. כל סיפור יכול להפוך לסרט ולכן סטודיו מקצועי יהיה חייב לדעת, כיצד לעשות סרט מכל סיפור. יצירת סרטון אנימציה לעסק שלכם, יהיה בהתאמה אישית לסיפור הייחודי והיוצא דופן שלכם. 

אז איך בוחרים  סטודיו לאנימציה?   

סרטוני אנימציה הפכו עם השנים לפופולריים מאוד ומבוקשים, המון עסקים מתחומים שונים, מצאו אותם כתוכן מדהים להעברת מסר מדויק בצורה יצירתית ומהנה. בשונה מסרטוני וידאו רגילים, כאן יש לכם את היכולת לפרוץ כל גבול אפשרי ללא שום הגבלה, להביא רעיון ייחודי, שונה ומשוגע שידהים את קהל הלקוחות שלכם. 

כבר בפגישה הראשונה אתם תדעו, כי סטודיו מקצועי באמת, הוא כזה שילווה אתכם מהשלב הראשון אל תוך התהליך. כך שתהיו שותפים מלאים ליצירה, ותקבלו את התוצאה האיכותית והטובה ביותר, מעבר לכל הציפיות. לפניכם כמה פרמטרים שחשוב שתכירו, על מנת לבחור נכון סטודיו לאנימציה:

  • המטרה הסופית – רגע לפני שאתם מתחילים בחיפוש, תחשבו על הסוף. מהי המטרה שלשמה אתם רוצים את אותו סרטון אנימציה? מה המסר שאתם רוצים להעביר לקהל הלקוחות? תגיעו עם כל התשובות. ברגע שתדעו בדיוק מה אתם רוצים בסרטון שלכם, יהיה לכם קל יותר לבחור בסטודיו שיצור עבורכם סרטון אנימציה מדויק לעסק. 
  • הניסיון חשוב מאוד – ללא תיק עבודות, סרטונים שתוכלו להתרשם מהם והמלצות, יהיה לכם קשה מאוד לסמוך על אותו סטודיו. בחירת סטודיו לאנימציה בעל ניסיון עשיר, עם רזומה של מגוון לקוחות מרוצים, יעניק לכם שקט נפשי לאורך כל התהליך ותוכלו להיות בטוחים כי הצוות של הסטודיו יודע בדיוק מה לעשות, בשביל להביא לכם תוצאה מושלמת.
  • קריאטיביות וייחודיות – סטודיו מקצועי לאנימציה, צריך להביא לכם את הסרטון היצירתי ביותר והייחודי לכם. הסיפור והמסר שלכם, הם הבסיס לסרטון מקורי, אך את העבודה החשובה באמת ביצור האנימציה, הסטודיו שבו בחרתם צריך לעשות. סרטון אנימציה לבסוף, צריך להיות מיוחד ושונה על מנת שיהיה בולט בין כל המתחרים שלכם. 
Post a Comment

האם יש לך חלום?

בואו נדבר

דילוג לתוכן