כללים לבניית חוויית משתמש מוצלחת
כיצד בונים חווית משתמש מוצלחת? זוהי שאלה המעסיקה ומטרידה מעצבי אתרים, מפתחי תוכנה, ומשווקים. מהמחקר בתחום זה עולים מספר כללים פשוטים המסייעים בבניית חוויית משתמש אופטימלית, שתמשוך את המשתמש ותקל עליו להשתמש במוצר או לצרוך את התוכן (ובמיוחד לצרוך תוכן
הצצה לפרויקט ux/ui לסדנת רכב
הצצה לממשק משתמש לא סטנדרטי המאפשר לבצע פעולות מגוונות על הרכב בשליטה מרחוק באפליקציה. עשרות חיישנים נשלטים מפיצ׳רים שונים באפליקציה ומאפשרים נוחות מירבית בפעולות מסויימות כמו חניה, הפעלת מיזוג ותאורה וכל זה מבלי להימצא ברכב כלל. https://youtu.be/6_Qtq_me7oo
תשומת לב המשתמש – כיצד לתפוס אותה ואיך להחזיק בה
דעתו של המשתמש המודרני, או, אולי נאמר, הפוסט-מודרני, מוסחת לעתים קרובות. הוא עובד על כמה חלונות או לשוניות במקביל; מציץ באופן תדיר בטלפון הנייד שלו; ובכלליות – חי בעולם מהיר ותזזיתי. במילים אחרות: עומס מידע. התוצאה היא שלמשתמש יש משך
מיתוג בקטנה
מיתוג הוא מושג רחב, הוא מכיל שפה גרפית, שפה שירותית, ערכים, וזהות אבל על מנת להצליח להעביר את המסר נכון יש לשים לב למספרים דברים מהותיים שבלעדיהם התוצאה לא תהיה מוצלחת, ראשית, זהות! תשאלו את עצמכם מה תרצו לשדר, ותחפשו
איך ui עוזר ל-ux?
אם אתם מתכננים אפליקציה כדאי שתתכננו בקפידה איך להנעים את זמנו של המשתמש או יותר נכון איך להכווין אותו לפעולות מסויימות ובו בזמן לגרום לו להנות, חשיבה מקיפה תשיג את המטרות.ui נכון יתמוך ב- ux ויאפשר למשתמש לפלס את דרכו