Studio 972

עיצוב אתר וורדפרס: איך לעצב ברמה מקצועית?

מערכת וורדפרס הפכה לשיטה הפופולרית והמועדפת על בעלי העסקים לבניית אתר, עם גישה נוחה ומערכת קלה לתפעול. עיצוב אתר וורדפרס בצורה נכונה ומותאמת לכם, יכולה להגדיל משמעותית את הכניסות והמכירות או החשיפה לעסק. עכשיו נשאר לכם רק ללמוד מהו העיצוב האפקטיבי ביותר עבורכם. 

מהו אתר וורדפרס ?

כל בעל עסק שהתעניין אי פעם בבניית אתר, כנראה נתקל במילה וורדפרס וזה לא במקרה. 

וורדפרס (WordPress) היא מערכת ניהול תוכן חינמית, הפופולרית ביותר בעולם, אשר הוצגה לראשונה בשנת 2003 כמערכת לבניית בלוגים, אבל כיום אפשר לעשות איתה כמעט הכל – בניית אתרים, מגזינים, חנויות מקוונות, בתי ספר ועוד. 

מערכת וורדפרס ידידותית למנועי חיפוש, בעלת קישורים נקיים, מאפשרת מעקב אחרי שינויי עריכה, מכילה מערכת תגובות מובנית ומערכת לניהול קבצי מדיה ועוד. קיימת בנוסף מערכת בפנים של תבניות הניתנות להתקנה מהירה ומאפשרת החלפת תבנית בלחיצת כפתור.

אחד מכל חמישה אתרים שקיימים כיום באינטרנט, בנויים עם וורדפרס. אנשים פרטיים עם בלוגים, חברות קטנות או גדולות וגופי ענק, כולם משתמשים במערכת זו. וורדפרס פותחה בקוד פתוח ולכן היא מופצת בחינם – קוד פתוח משמעו קהילה גדולה של מתכנתים, מתרגמים ומעצבים שעבדו שנים על פיתוח המערכת.

4 יתרונות בעיצוב אתר בוורדפרס :

  • תבניות עיצוב – וורדפרס מציעה למשתמשים תבניות מוכנות במגוון עיצובים לאתר. התבניות מתעדכנות כל תקופה והופכות משופרות ומודרניות יותר בהתאם להתפתחות האינטרנט. אותן תבניות חוסכות למשתמשים את תהליך בניית האתר והעיצוב מאפס.
  •  
  • עריכה בקלות – גם לאחר הקמת האתר, תוכלו להיכנס אליו ולשפר, לשדרג את האלמנטים העיצוביים בקלות. למחוק ולהוסיף תוכן, לשנות תמונות, סרטונים ועוד מבלי צורך בידע קודם בתכנות.
  •  
  • מגוון תוספים – במערכת של וורדפרס תוכלו למצוא מגוון רחב של תוספים חינמיים שאפשר להתקין ויכולים להעשיר את עיצוב האתר שלכם. צריך ללמוד רק להשתמש בתוספים נכון מכיוון שיש הרבה – ניתן לבדוק זאת על ידי איש מקצוע בתחום.
  •  
  • קידום יעיל – לוורדפרס יש יתרונות משמעותיים מול גוגל, המערכת נחשבת ידידותית עבור מנועי החיפוש. התוספים האיכותיים גם מקלים על תהליך הקידום, למשל ניתן לבדוק את ההתאמה של מילות המפתח לתוכן שאנחנו רוצים לקדם. 
  •  

עיצוב אפקטיבי לאתר וורדפרס

עיצוב האתר מתחיל בהבנת צרכי העסק שלכם והכרת קהל היעד, על מנת לעצב אתר שישיג את המטרות הנדרשות. ברגע שתגדירו את המטרות ומה התוצאה הסופית שתרצו להשיג מהאתר, התהליך יהיה הרבה יותר יעיל. 

האתר שלכם צריך למשוך אליו את הלקוחות הנכונים, לגרום להם להישאר כמה שיותר זמן וליהנות מהגלישה באתר. יש חשיבות רבה לעיצוב האתר בצורה המקצועית והאפקטיבית ביותר, לעזור למשתמשים למצוא את המוצר או המידע הרלוונטי שהם מחפשים בקלות, לגרום להם לרצות לחזור לאתר שלכם שוב.

בעזרת חברה מקצועית המתמחה בעיצוב של אתרי וורדפרס, תוכלו לקבל את כל הנתונים המפורטים לעיצוב הכי נכון לעסק שלכם על פי חקר שוק ומתחרים, כדי לייחד אתכם ולהבין מה הקהל מחפש ורוצה לראות באתר שלכם. 

בסטודיו 972, למעצבים הגרפיים יש ניסיון של שנים בעיצוב אתר בהתאמה אישית בוורדפרס, עם חשיבה יצירתית יוצאת דופן ועיצוב חדשני ומיוחד, הצוות המקצועי יוכל להעניק לכם את כל הכלים לאתר המושלם עבור העסק שלכם ולדאוג לכם לעיצוב נקי וממגנט.

 

Post a Comment

האם יש לך חלום?

בואו נדבר

דילוג לתוכן