Studio 972

עיצוב אתר רספונסיבי – למה זה חשוב? (מעודכן ל-2023)

סביר להניח שהרוב המוחלט יסכים איתנו, כי מרבית הגלישה באתרים השונים לפחות בשנה האחרונה, מתבצעת ב-70% מהזמן דרך הנייד שלנו. כמה נוח להיכנס לאתרים שונים, וליהנות מגלישה בהתאמה אישית עבור כל מכשיר מובייל. זה בדיוק מה שעיצוב רספונסיבי עושה – הופך את החווית גלישה של הגולשים לנוחה באופן מדהים ואטרקטיבית הרבה יותר!

מהו אתר רספונסיבי?

מכירים את זה שאתם נכנסים לאתר דרך המובייל, ומתחילים לשחק עם המסך, להגדיל ולהקטין? והדף קופץ לכם והמקשים לא נלחצים כמו שצריך? ובכן, ברוכים הבאים לאתר שהוא לא רספונסיבי וזו הטעות הראשונה בדרך להצלחה של האתר שלכם, וגם בדירוג האורגני שלו בגוגל. 

אתר רספונסיבי, הוא בעצם אתר אשר יכול להתאים את עצמו באופן אוטומטי לכל מידות מסך עבור כל מכשיר. החשיבות של אתר כזה היא כל כך עצומה, ברמה כזו שאפילו גוגל לא מוכן לקדם יותר אתרים אשר לא נגישים עבור הגולשים. בעיקר היום, בעידן דיגיטלי שבו קיים מגוון רחב של מכשירי מובייל המשמשים אותנו לגלישה ברשת – לפטופ, טאבלט, מכשירי גלאקסי, אייפון וכדומה.

חווית גלישה בהתאמה אישית 

חשוב לזכור כי ככל שהאתר שלכם יהיה נוח ונגיש יותר עבור הגולש, כך אתם מעלים בקלות את אחוזי החשיפה והגלישה בו. גולשים נחשפים מדי יום לעשרות אם לא מאות אתרים שונים, רף העיצובים החדשניים וחווית הגלישה הנוחה, רק עולה עם הזמן. מאיתנו נדרש רק לענות על הצרכים הבסיסיים של הגולש, ולדאוג כי האתר שלכם יגיע למקומות הגבוהים ביותר, גם לטווח הארוך.

כל בעל עסק או אדם פרטי אשר ברשותו אתר, ירצה להעניק לגולשים שלו את החוויה הטובה ביותר, על מנת שיוכלו להגיע אליו בכל מקום, דרך כל מכשיר ובכל זמן. אפשר לומר כי עיצוב האתר שלכם, הוא דרך נוספת ליצור מיתוג חזק לעסק שלכם. עיצוב האתר בעצם כולל בו את בחירת הצבעים הנכונים בהתאם ללוגו או אישית עבור העסק שלכם, ובחירת גופן ואיורים מושלמים אשר ישתלבו בצורה הנכונה ביותר עם שאר האלמנטים.

עיצוב רספונסיבי: 3 טיפים חשובים 

רגע לפני שאתם מתחילים בתהליך, או במידה ואתם כבר בדרך לאתר רספונסיבי. אספנו עבורכם כמה טיפים שישנו את כל מה שידעתם עד כה על עיצוב רספונסיבי וגם על מנת לסייע לכם בשיפור וייעול של עיצוב האתר שלכם.

בדיקת הגולשים – הנתונים הם מאוד משתנים בין כל אתר, יכול להיות שספיציפית לעסק שלכם מגיעים לקוחות אשר גולשים דווקא יותר דרך המחשב מאשר דרך הנייד. זה תלוי בהמון מאפיינים ביניהם ממוצע הגילים של הגולשים, אזור מגוריהם, שייכות דתית ועוד. 

מכאן שהדבר הראשון שעליכם לעשות, הוא לבדוק מה הגולשים שלכם מחפשים. מה יותר נוח להם? דרך איזה מכשירי מובייל הם יגיעו אליכם ועל איזה אלמנטים באתר אתם צריכים לשים דגש, אם זה העיצוב וההתאמה הטכנולוגית הנכונה. 

ניווט אפקטיבי – הדרך אותה יעברו הגולשים מהרגע בו נכנסו לאתר שלכם ועד רכישת המוצר או סיום החוויה בצורה חיובית, נשלטת אך ורק על ידי ניווט נכון אשר יצרתם עבורם. המציאות בדיגיטל היא כזו אשר מעניקה לכם רק כמה שניות ליצירת רושם ראשוני טוב, כזה שישאיר את הגולשים שלכם עוד לפחות דקה נוספת באתר. 

המטרה שלכם היא לספק לגולש את מה שהוא צריך או מחפש, בכמה שפחות לחיצות. ללא הסחות דעת מיותרות, אם זה עומס של אלמנטים או מודעות קופצות וכדומה, לגרום לגולש לבטוח בכם ולדעת כי הוא יכול למצוא בקלות ובמהירות את השירות המבוקש. 

עיצוב מינימליסטי – מכיוון שברוב המקרים הגולשים יכנסו עם מטרה מסוימת לאתר שלכם, אין שום צורך בדחיפת אלמנטים לא נחוצים ויצירת עומס בדפים השונים. מעבר לכך, שכיום בעיצוב המודרני והחדשני, הקו העיצובי הפשוט הוא השולט. אתר רספונסיבי בעיצוב נקי וממוקד, רק יקל על הגולשים שלכם וידגיש עבורם את הדברים החשובים באמת.

אתר אשר יענה על הצרכים של כל לקוח באופן אישי, זהו הפתרון האולטימטיבי עבור כל בעל עסק אם קטן או גדול. על מנת שתהיו בטוחים כי האתר שלכם ימשוך את קהל היעד הנכון, וכמה שיותר ממנו – חשוב שאת העבודה הקשה תשאירו למעצבים המובחרים של “סטודיו 972”. כי עם ניסיון אי אפשר להתווכח ובשביל אתר בעיצוב רספונסיבי – אתם חייבים את הטוב ביותר. 

Post a Comment

האם יש לך חלום?

בואו נדבר

דילוג לתוכן