Studio 972

טיפים לעיצוב אתר שמושך לקוחות

אם אתם מחפשים עיצוב אתר אבל פשוט לא יודעים איך זה עובד, הגעתם למקום הנכון. עיצוב אתרים מורכב ממספר פרמטרים מרכזיים הקשורים אל UI UX והשילוב המוצלח שביניהם, אך הוא מחייב התאמה אישית וכמובן הבנה של המותג שלכם, וסוג האתר שלכם. רגע לפני שנצלול אל עולם העיצוב הדיגיטלי, בואו נבין מה מתאים לכם. 

אילו סוגי אתרים קיימים?

ישנם כמה וכמה סוגי אתרים וכל אתר בעל מטרה וסגנון שונה, ומחייב התאמה אישית. בדיוק לשם כך עליכם לשכור אנשי מקצוע איכותיים וברמה גבוהה שיכולים לאפשר לכם את העיצוב המושלם שיביא לכם את הלקוחות המתאימים לכם. 

חשוב להבין שלכל אתר יש את היכולת לקבל עיצוב מותאם, ישנם לא מעט סוגי אתרים, המרכזיים שבהם:

אתרי חנות

אתרי איקומרס הם אתרי חנות לכל דבר. ממש כמו שאתם רוכשים פיזית, תוכלו לרכוש אונליין. האתרים מאד פופולריים בשנים האחרונות בעיקר לאחר פרוץ הקורונה שהביאה לנו מציאות אחרת, והקפיצה את המודעות לרכישה אונליין מכל מקום, ובכל שעה. 

אתרי תדמית

אתרי תדמית הם אתרים אינפורמטיביים שמטרתם הבלעדית היא הצגת המותג באופן מקצועי ומרשים מספיק על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים ישאירו פרטים ליצירת קשר. 

אתר פוטפוליו

אתר להצגת תמונות, סרטונים או טקסטים בהתאם לסוג המותג. 

  • אתר דיונים ומאמרים

אתר שכל מטרתו היא במה לכתבות, פורומים, וחדשות בנושאים נבחרים. 

אם שייכתם את עצמכם לאחד מסוגי האתרים הללו, כעת זה הזמן לקבל את הטיפים המעולים לעיצוב אתר שיביא לכם בדיוק את הלקוחות המתאימים. 

5 טיפים לעיצוב האתר שלכם שכדאי לשמור

אנחנו לא באמת חושבים שאתם צריכים ללכת וללמוד עכשיו UI UX אבל מהרגע שתדעו על הטיפים הללו, לא באמת תרצו לשנות את ההתנהלות שלכם בכל מה שקשור לעיצוב האתר: 

דברו בשפת המותג שלכם, היא הטובה ביותר

על מנת שהאתר שלכם באמת יהיה הכי מדויק למותג ולמטרותיו יש להשתמש בשפת המותג ובלוגו. צבעים מדויקים ומותאמים לעיצוב, פונטים איכותיים לחוויה אחידה וחיוביות המשאירים רושם של תדמית חזקה ואמינה בעיני הלקוח הפוטנציאלי. 

עיצוב ברוחב מלא

כאן חשוב לשים לב שהמעצבים שלוקחים חלק בעיצוב ישימו לב לטיפ זה, כיום מסכי הדסקטופ מאד רחבים ועל כן יש לתת את הדגש על עיצוב ברוחב מלא למלוא החווייה. 

ויזואליות באיכות גבוהה

חשוב שתשתמשו בתמונות איכותיות ברמה גבוהה במסך הפתיחה ובדף הבית. האיכות חייבת לבוא לידי ביטוי גם מבחינת צילום, עריכה ובטח רזולוציה. 

אל תעמיסו

אתר עמוס מדי גורם לחוסר מיקוד. אם אתם מעוניינים להרשים השתמשו בכמה שפחות אלמנטים וטקסטים ותנו מקום לכותרות קולעות וקצרות והנעה לפעולה שתביא באמת לתנועה איכותית. 

אנימציה רלוונטית

אנחנו יודעים שאתם רוצים להישאר בעניינים ומעודכנים ואנימציה היא לגמרי חלק מהעניין, אבל דאגו לעשות אותה רלוונטית ומתאימה לתוכן ולמותג שלכם. ככל שהיא לא תתאים, היא סתם תיראה ותרגיש ‘תקועה’ בתוך האתר ללא שום קשר לשום דבר. 

מגיע לאתר שלכם את הטוב ביותר

כבר השקעתם ובניתם אתר, אין באמת סיבה שלא תשקיעו גם בעיצוב שכולם יודעים שהוא זה שמביא את הקהל האמיתי. עיצוב UI UX לאתר שלכם הוא הבסיס להצלחה. שילוב של שני האלמנטים יביא את קהל הלקוחות שלכם בדיוק לאן שהם צריכים, ואתם תקבלו את החשיפה המיקוד והנוכחות שמגיעה לכם. 

חברה מקצועית, איכותית וברמה גבוהה תדע להעניק לכם את המעטפת המושלמת של עיצוב אתר, יחד עם תמיכה לכל שאלה, בעיה, תהייה וליווי אישי ומקצועי מהרגע הראשון, כי מגיע לכם את הטוב ביותר.

Comments
  • 12/03/2024

    Your blog post had me hooked from the first sentence.

    reply
  • 18/03/2024

    Thank you for being a guardian of gratitude, cultivating a lush garden of appreciation with every carefully planted word on your blog!

    reply
Post a Comment

האם יש לך חלום?

בואו נדבר

דילוג לתוכן