Studio 972

מה זה מעצב UX UI ומה חשוב לדעת לפני שלומדים את זה

ככל שהטכנולוגיה והחדשנות מתקדמים הביקוש לתפקידים דינמיים בעולם הדיגיטלי עולה וגובר. כך למשל מוצאים עצמם לא מעט אנשים מחפשים היכן ללמוד עיצוב UX UI כדי להשתלב בעולם העיצוב הדיגיטלי לו יש ביקוש גבוה. 

מה זה בעצם מעצב UX UI ולמה זה חשוב שתדעו בדיוק על מה לתת את מלוא תשומת הלב לפני שאתם מתחילים ללמוד את התחום? מיד נגלה לכם. 

כל מה שחשוב לכם לדעת על UX UI נמצא כאן

עיצוב UX הוא למעשה עיצוב חוויית משתמש באתר. עיצוב UI הוא עיצוב הממשק בו ניתן לראות את העיצוב האינטרקאטיבי והחזותי. מדובר בעיצוב בסיסי המקנה אווירה ותחושה ומאפשר למשתמשים ליהנות מחוויית משתמש איכותית המובילה אותם בסופו של דבר לבצע את מה שאנחנו מבקשים מהם. בין אם זוהי לחיצה על כפתור מסוים לצורך רכישה, ובין אם זוהי פעולה של השארת פרטים לצורך המשך רכישה. 

מעצב UX UI מעצב למעשה אינטרקציות של הגולשים עם האתר. לחיצה על כפתור, מה קורה אחרי שלוחצים על הכפתור, עיצוב מסלול הניווט באתר, הרשמה, מה צריך ללחוץ, איך להשאיר את הפרטים והיכן ועיצוב דגשי צבע וויזואליות המובילים את הגולשים לגלישה קלה יותר באתר. 

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים ללמוד UX UI 

הכניסה לתחום עיצוב ממשק UX UI הוא שילוב מנצח. חשוב לוודא שאתם יודעים שזה הכיוון אליו אתם רוצים ללכת. אם אתם חולמים להיות פרילנסרים, מומלץ לפני הכל לבחון אופציה להשתלב בחברה מקצועית ברמה גבוהה על מנת להבין בדיוק לאיזה תחום אתם נכנסים. 

בדקו האם יש ביקוש למקצוע, כמה משלמים עבורו על סמך נסיון וותק, ובכלל האם יש גם אופציה לצאת כעצמאיים במקצוע ועדיין להגיע לרמת משכורת של שכירים ברמה בכירה. 

חשוב לשים לתהליך עבודה מסודר, נקי, ועל סמך חוקים ברורים. ניתוח המתחרים, פיתוח הקהלים, ערך המוצר ובידול שלו ממוצרים אחרים. 

אם תצליחו גם במהלך הלימודים וגם במהלך העבודה הפרקטית להבין ששילוב של היררכיה מעוצבת ופונקציונליות גבוהה יביאו לתוצאה מושלמת, ללא ספק אתם על המסלול הנכון.

כמו כל תחום שאתם לומדים, חשוב להבין מה אתם יכולים להשקיע לפני שאתם נכנסים לתחום. מבחינת זמן, מבחינת משאבים, מבחינת התקציב שלכם ללימודים וכן, גם מבחינת ההתלמדות לאחרי כן בחברה זו או אחרת. 

על מטרות ורגשות בעיצוב ממשק UX UI 

כשאתם חושבים על להיות מעצבי UX UI המטרה העיקרית שלכם כאן היא למעשה להגיע למצב בו אתם גורמים למשתמשים לעשות את מה שהאתר מתכוון לכך.

כשמדובר על ממשק UX בשילוב UI חשוב להבין שיש מטרה אחת, לגרום לקהל היעד להבין מה הם צריכים לעשות. בין אם הם רוכשים מנוי לחדר כושר ובין אם הם רוכשים מוצר זה או אחר לבית. ממשק UX צריך להבין מה המשתמש מנסה לרכוש, ולהתאים עצמו לכך. 

זהו ממש מחקר על התנהגות הגולשים על מנת להבין מה גורם להם להכנס, מה יגרום להם ללחוץ על כפתור זה או אחר ואיך האפיון צריך להיראות. 

התחקיר המקדים אפשר להבין איך קהלי היעד הולכים להתנהג, ובכך תוכלו לעצב את הממשק בהתאם להתנהגות המשתמשים. כאשר תדאגו להתאמה ההתנהגותית בין האתר לבין המשתמשים באמת תשיגו את המטרה הראשונית, ומשם השמיים הם כבר הגבול. 

Comments
  • 18/03/2024

    Your blog is a gratitude sanctuary, offering a peaceful haven where readers can find solace and comfort in the embrace of thankfulness. Thank you for the refuge!

    reply
  • 17/04/2024

    Each post is like a dose of optimism and wisdom. Thank you for enriching our lives!

    reply
Post a Comment

האם יש לך חלום?

בואו נדבר

דילוג לתוכן