Studio 972

מה זה FIGMA

שלבו ידיים יחד, וגלו את הקסם של FIGMA

המעצבים, כאנשים שאמורים לברוא יש מאין את האפליקציות והאתרים הנוצצים החדשים, חייבים להישאר בכל עת עם האצבע על הדופק. עליהם להכיר את הכלים היעילים שיהפכו את התוצר הסופי שלהם להרבה יותר איכותי. ובתוך ההיבט הזה, של למידת הפיתוחים החדשים בעולם העיצוב, שלל הכלים השיתופיים החדשים שצצו בשנים האחרונות משנים את הדרך שבה אנו פועלים.
אחד מהם הוא FIGMA, תוכנת עיצוב שהושקה ב-2012 ומופעלת כעת על ידי אדובי. היא עומדת בחזית השינוי של העבודה המשותפת, ומגדירה מחדש את תחום זה. ואם סקרנו אתכם, וגרמנו לכם לתהות במה מדובר, אתם מוזמנים בחום לקרוא את הכתבה הבאה. יחד נחקור את FIGMA, נגלה את היתרונות שלה ונציג את השינוי שהיא הכניסה לדרך שבה צוותי עיצוב משתפים פעולה ויוצרים.

 

מה זה FIGMA?

FIGMA היא אפליקציה מבוססת אינטרנט, שמשמשת לעיצוב אתרים, דפי נחיתה ואפליקציות. ההתמקדות העיקרית בה שמה דגש על ממשקי משתמש וחווית משתמש. ובניגוד לתוכנות עיצוב מסורתיות שדורשות התקנה על מחשב, FIGMA פועלת כולה בענן, והיא נגישה דרך דפדפן אינטרנט. אפשר לעבוד עליה מכל מקום בעולם, בכל שעה ובכל מחשב. האלמנט הזה מאפשר לצוותי עיצוב לשתף פעולה בזמן אמת ולעבוד ביחד בצורה מסונכרנת. לכן הפכה FIGMA לבחירה של משרדים גדולים רבים, בהם יש מספר רב של מעצבים שעובדים יחד, בו זמנית.

 

היתרונות של FIGMA

1. אין צורך בהתקנה: בניגוד לרוב תוכנות העיצוב, אין צורך להתקין את FIGMA על המחשב שלנו. העבודה מתבססת אך ורק על חיבור לאינטרנט. הגמישות הזו מאפשרת למעצבים לעבוד מכל מקום שרק ירצו.

2. שיתוף פעולה בזמן אמת: אחת התכונות הבולטות של FIGMA היא היכולות שהיא מעניקה לשיתוף הפעולה בין כמה משתמשים בזמן אמת. המעצבים יכולים לעבוד על אותו פרויקט בו זמנית ולהאיץ את תהליך העיצוב. סביבה שיתופית זו היא אידיאלית עבור צוותים שמפוזרים על פני מקומות שונים.

 

נקודות החולשה של FIGMA

1.תלות באינטרנט: FIGMA חייבת לפעול עם חיבור לאינטרנט. כיום כמעט ואין מקום בו לא נמצא רשת אלחוטית, אך עדיין יש לקחת זאת בחשבון. התלות באינטרנט יכולה להיות מאתגרת למעצבים שנמצאים באזורים עם בעיות קליטה.

2. אתגרים פרופורציונליים: במקרים מסוימים, שמירה על פרופורציות עיצוביות יכולה להיות מאתגרת, בעיקר כשעובדים על מסכים בגדלים שונים. ההיבט הזה יכול להקשות על התאמת עיצובים עבור מכשירים ופלטפורמות שונות.

 

שימושים רב תכליתיים שמתאימים כמעט לכל אחד – מה עושים עם FIGMA?

FIGMA היא כלי רב תכליתי, שמשמש מגוון אנשי מקצוע בתהליך העיצוב, לרבות מעצבים, מנהלי מוצר, כותבים ומפתחים. הוא תוכנן במיוחד ליצירה, שיתוף ובדיקה של עיצובים חדשים עבור אתרי אינטרנט, אפליקציות ומוצרים נוספים. הסביבה השיתופית של FIGMA מאפשרת תקשורת חלקה, עם משוב ישיר שמסייע בתהליכי קבלת החלטות, דבר שמוביל לייעול תהליך התכנון ושיפור איכות העיצוב. ניתן לעשות עם הכלי הזה כמעט הכל, השמיים הם הגבול, ונדמה שרבים מבינים זאת.

 

העתיד כבר כאן – זה הרגע שלכם לנצל את האיכויות של FIGMA

אנחנו בטוחים שעכשיו, אחרי שקראתם את הכתבה, הבנתם שFIGMA היא תוכנה מדהימה שמשנה את חוקי המשחק בתחום העיצוב. היכולת שלה לאפשר עבודה משותפת על ענן, מסייעת לשלל צוותי מעצבים לעבוד יחד בצורה חלקה. היתרונות שלה ברורים, והיא עוזרת לנו להגשים שלל מטרות חדשות, שלא העזנו לחלום עליהן. אז למה אתם מחכים? זה הרגע שלכם לגלות את FIGMAְ!

Comments
Post a Comment

האם יש לך חלום?

בואו נדבר

דילוג לתוכן