Studio 972

בניית אתר רספונסיבי

הצצה לעתיד – הסיפור של האתרים הרספונסיביים

כיום ברור מאי פעם שאתר האינטרנט שלנו הוא לרוב נקודת המגע הראשונה בין העסק ללקוחות הפוטנציאליים. וזה לא משנה אם אתם מסעדה, חנות תקליטים או מכון כושר – האתר שלכם הוא ככל הנראה המקום הראשון בו הלקוחות העתידיים שלכם יפגשו אתכם. וככל שהנוף הדיגיטלי ממשיך להתפתח, עם הופעתם של לא מעט מכשירים מתקדמים שמשפרים את איכות החיים שלנו בצורה מכרעת, לא ניתן להתעלם מהחשיבות של בניית אתר אינטרנט רספונסיבי.

וכן, אנחנו יודעים שלחלק מכם אין בכלל מושג על מה אנחנו מדברים. אבל אם הצלחנו ללכוד את תשומת הלב שלכם, ואם חשוב לכם לגלות עוד על הדרכים לשדרג את הנראות הדיגיטלית של העסק שלכם, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הכתבה הבאה. יחד נחקור את המושג "אתר רספונסיבי", נסביר איך בונים אותו ביעילות, נציג את היתרונות שלו ועוד.

אז מה זה בכלל אתר רספונסיבי?

על פניו המושג הזה נשמע ערטילאי, אבל ההיגיון והסבר שעומדים מאחוריו פשוטים מאוד להבנה. אתר רספונסיבי הוא כזה שמתאים את עצמו בצורה חלקה לגדלים ולמכשירים שונים, ובכך הוא מספק חווית גלישה לכל סוגי המשתמשים.
מה הכוונה? הרי כולנו מודעים להבדלים הפיזיים שבין מכשיר הטלפון הנייד לבין המחשב או הטאבלט. לכן, מבחינת תכנות, הבדלים אלה חייבים לבוא לידי ביטוי ביכולת האתר להתאים את עצמו עבורם. ובין אם הגלישה בו מתבצעת במחשב שולחני, מחשב נייד, טאבלט או סמארטפון, אתר אינטרנט רספונסיבי מבטיח תמיד שהתוכן, הפריסה והפונקציונליות שלו יישארו ברורים וידידותיים למשתמש.

 

בניית אתר רספונסיבי

יצירת אתר רספונסיבי דורשת גישה אסטרטגית ומחושבת. כמו בכל תחום, גם כאן יהיה לכם שווה לשתף פעולה עם אנשי מקצוע מיומנים, כמו הצוות של סטודיו 972 למשל. שיטה נפוצה אחת היא שימוש במסגרות עיצוב לאתרים רספונסיביים, שנוחות מאוד לתפעול. מסגרות אלו מציעות תבניות ורכיבים מעוצבים מראש, שניתנים להתאמה אישית, וזאת כדי להתאים את הזהות הייחודית של המותג שלך לכל מכשיר. העבודה איתן הופכת את תהליך הפיתוח ליעיל יותר, ומבטיחה גלישה נוחה בכל סוגי המכשירים.

 

היתרונות של אתר רספונסיבי

1. חווית משתמש איכותית: אתרים רספונסיביים מספקים חוויה עקבית וידידותית למשתמש בכל סוגי המכשירים. הם מפחיתים את שיעורי היציאה מדף הכניסה, ומשמרים את מעורבות המבקרים.
2. SEO משופר: מנועי חיפוש כמו גוגל למשל מעדיפים אתרים רספונסיביים, וכתוצאה מכך מעניקים להם דירוג גבוה יותר. האלמנט הזה מגביר את הנראות המקוונת של האתר שלכם, ומביא יותר תנועה אורגנית יקרת ערך.
3. חסכוניות: תחזוקת אתר רספונסיבי אחד משתלמת הרבה יותר מניהול מספר גרסאות עבור מכשירים שונים.
4. שיעורי המרות טובים יותר: מחקרים מצביעים שחוויה ידידותית למשתמש במכשירים ניידים (טלפון חכם) מובילה לאחוזי המרה גבוהים יותר, שבהמשך מתורגמים לתוצאות עסקיות משופרות.

 

ומה קורה עם האתר שלי לא כל כך רספונסיבי?

1. פגיעה דרמטית בחוויית המשתמש: אתרים לא רספונסיביים מובילים לרוב לחוויה מתסכלת אצל הגולשים במכשירים ניידים, עם תוכן שעלול לא להיטען כראוי או שקשה לנווט בו, מה שיוביל לנטישתם.
2. דירוג SEO נמוך יותר: מנועי חיפוש "מענישים" אתרים שמעוצבים בצורה לא רספונסיבית. הם מציבים אותם במקום נמוך יותר וכתוצאה מכך פוגעים בחשיפה שלהם.
3. הפסד משמעותי של הכנסה: אתר לא רספונסיבי עלול לגרום לאובדן אפיקי הכנסה, מכיוון שסביר שגולש שלא יצליח להשתמש בו יעזוב אותו במהרה.

 

המסקנה – אתר רספונסיבי בונים עם סטודיו 972

אם הגעתם עד הנה, כנראה שהבנתם מהכתבה שבניית אתר רספונסיבי היא לא אופציה – היא חובה. אצלנו בסטודיו 972 תוכלו למצוא צוות מסור של עובדים מומחים שיודעים איך ליצור אתרים רספונסיביים מעולים, כאלה שלא רק מסתגלים בצורה חלקה למכשירים שונים, אלא גם משקפים את מהות המותג שלכם. אנשי המקצוע שלנו ידעו לבנות לכם אתר פונקציונלי ואסתטי, שיספק לגולשים שלכם חוויה יוצאת דופן.

Comments
Post a Comment

האם יש לך חלום?

בואו נדבר

דילוג לתוכן